Thanoskondylis's Weblog

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ! – WELCOME MY FRIENDS!

Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ. ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ… ΖΗΜΙΕΣ.

Posted by THANOS KONDYLIS στο 29/09/2013

Είπα να το δοκιμάσω κι εγώ αυτό το φρούτο. Την ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ.

Πρώτο επεισόδιο : πλατεία Κλαυθμώνος, βράδυ γύρω στις εννέα και. Ψιλόβροχο. Βλέπω μια κοπέλα με πόδι σκισμένο και το αίμα κυριολεκτικά να έχει παγώσει πάνω της. Άστεγη. Με παρακαλεί για λεφτά. Δεν δίνω σημασία. Όμως, με το που στρίβω τη γωνία για το μετρό, σταματώ. Τη βλέπω που ζήταγε από κάποιον άλλο. Αυτός την έβρισε κι έφυγε. Κοιτάζω στην τσέπη μου και βρίσκω ψιλά. Δεν ξέρω τι με έκανε να πάω και να αγοράσω μια μεγάλη κασερόπιτα κι ένα μπουκάλι νερό. Την συναντώ και πάλι. Της τα δίνω. Μαζί κι ένα πακέτο χαρτομάντιλα για το πόδι της κι ένα πακετάκι τσίχλες. Μου εξομολογείται ότι είχε να φάει από τα χτες. Ήταν άστεγη της πλατείας. Οι δικοί της την είχαν παρατήσει χρόνια. Κι εκείνη τελικά δεν τα είχε καταφέρει. Κατέληξε στο δρόμο. Της είπα καληνύχτα και έφυγα.

Δεύτερο επεισόδιο, άλλο βράδυ: Πλατεία μετρό Αγίου Ιωάννη, λεωφόρος Βουλιαγμένης, βράδυ, περασμένες δέκα. Κουβαλώ στα χέρια μου ένα κουτί μελομακάρονα. Μου τα είχαν δώσει σε μια γιορτή. Βλέπω ένα ναρκομανή που ζητιανεύει σε περαστικά αυτοκίνητα, έξω από την εκκλησία. Το κρύο μου τρυπάει τα κόκκαλα. Σταματώ όμως. Με πλησιάζει και απλώνει το χέρι. Είμαστε κάτω από τη λάμπα του δρόμου. Έχει σχεδόν ξυλιάσει ο τύπος. Ανοίγω το κουτί. Τα μάτια του πετάγονται έξω μαζί με τα σάλια του. Είναι κυριολεκτικά λιμασμένος. Του δίνω ένα μελομακάρονο. Το καταπίνει σχεδόν μονομιάς. Ανοίγει τη χούφτα. Δεν μου ζητάει, δεν με κοιτάζει στα μάτια. Τα μελομακάρονα έχουν περισσότερη τύχη. Του δίνω άλλα δυο. Μας παίρνουν χαμπάρι ακόμα δυο τέτοιοι τύποι και πλησιάζουν. Σε νορμάλ συνθήκες θα έπρεπε να είχα φύγει τρέχοντας. Μένω στη θέση μου. Όταν έρχονται τους δίνω και σε αυτούς από τρία. Για πρώτη ίσως φορά στη ζωή μου είδα άνθρωπο να με ευχαριστεί με τα μάτια, χωρίς να πει κουβέντα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Τι μου στοίχισαν αυτές οι προσφορές ; Σχεδόν τίποτα. Τι κέρδισα; Απεριόριστα χαμόγελα γεμάτα ευχαριστίες. Δεν ξέρω αν έχει αξία για εσάς κάποιος να σας χαμογελάει. Ξέρω όμως ότι είναι σπάνιο σήμερα αυτό. Εγώ αισθάνθηκε μετά από πολύ καιρό καλά με μένα τον ίδιο. Γιατί το ελάχιστο και ασήμαντο που κουβαλούσα επάνω μου ήταν εκείνες τις νύχτες ίσως το πιο σημαντικό που είχε κάνει κάποιος γι΄ αυτούς όλες τις προηγούμενες μέρες. Και στην ψυχή μου αισθάνθηκα καλύτερα…πολύ καλύτερα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ :Για να με καταλάβετε, όσοι έχετε κουράγιο, δοκιμάστε το. Προσφέρετε σε κάποιον που έχει ανάγκη το ελάχιστο που εσείς δεν έχετε ανάγκη. Να ξέρετε ότι είναι μεγάλη θυσία. Θα σας αλλάξει ως άνθρωπο. Δοκιμάστε το και… θα με θυμηθείτε, φίλοι μου.

———————————————————————————————————————————-

ΚΑΛΑ ΒΙΒΛΙΑ στο AMAZON και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ e-books στο AMAZON

———————————————————————————————

TOY NEO MOY WEB – SITE με πολλά ΔΩΡΕΑΝ e-books και πολλές ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

J7LCLC

.

Σχολιάστε

 
